2011-12-30

The moon is bright and my fiddle's tuned for playing


Idag firar Fredrik och jag att vi varit tillsammans exakt ett år på dagen. Så himla fint och jag kan knappt fatta att ett år har gått så fort! Älskar dig så mycket och hoppas det blir många år till <3 (Älskar den här bilden! Ser ni att det står puss på min axel? Har inget minne av det alls, men det passar ju himla fint in hihi.)

För övrigt så har jag haft en strålande mysig och bra jul (bilder kommer!) även om det hade behövts lite snö och pulkaåkning i backen hemma för att det skulle blivit riktigt perfekt. Så himla mysko att fira jul i plusgrader, men det gick ju finfint ändå. Blev en lugn och mysig julafton med riktigt god mat som alltid och bästa julklapparna. Fick massvis med fina saker, bland annat en yogamatta, muminskålar, mysigaste filten i universum och filmer och en hel del annat som jag får visa er. Det tråkiga är att jag nu åkt på världens megaförkylning samt en dubbelsidig öroninflammation, vilket jag ju gärna varit utan nu när det är så mycket annat roligt man vill göra. Men med penicillin och piggelin så ska det nog gå att stå ut med detta också.  

Nyårsafton imorgon hörni, vad ska ni hitta på? poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar