2011-12-12

Spelar det någon roll? nej kanske ingen, kanske allt egentligen



Hej finisar! Har spenderat hela helgen med kärleken, därav mitt lilla försvinnande. Har jobbat lite i kiosken (inte långt till sista gången, kommer kännas så konstigt efter snart fyra år) och sett Tintin och Enhörningens hemlighet i 3D på bio. Så himla snygg film verkligen, det märks att det lagts ner mycket tid och kärlek på animationen bland annat. Sen är jag ju ingen Tintin-fantast direkt men för min del så var storyn alldeles toppen! Annars har det varit en rejäl myshelg med mycket kyssar och sena frukostar och tyvärr en hel drös magkrångel för min del. Är så arg på min sabla mage att jag vet inte ord nog, och det blir läkare imorgon för hela slanten. Ska dyka i säng nu och läsa i bästa boken tills sömnen smyger sig på och hålla tummarna för allt i världen att magen snart blir bra.

Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar