2011-12-07

How could that first time recur, when memories linger on and on


Den som känner mig väl vet att jag är en sucker för lösögonfransar i alla möjliga former. Älskar hur hela intrycket förändras på ett ögonblick och hur självförtroendet får världens boost bara med hjälp av något så litet som en rad rejäla täta färgglada fransar. De riktigt överdrivna är favoriterna, med knalliga färger eller fjädrar eller glitter som får en att känna sig som älva eller påfågel hela kvällen lång. Inatt krånglade min mage som bara tusan och i ett försök att tvinga på mig lite sömn, googlade jag runt efter spännande saker och fann till min obeskrivliga glädje det här!


Har ni någonsin sett något så fantastiskt? Paperselfs lösögonfransar i, ja ni gissade rätt, utskuret papper! Helt genialt om jag får säga det själv. Vem vill inte ha hästar och fiskar och kronhjortar på fransraden liksom?


Så himla himla tjusiga och jag vill ha minst hundra par av varenda en! Kika in här på deras hemsida och försök ni motstå ha-begäret själva! (alla bilder kommer därifrån också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar