2012-08-08

In the lake I will find you


Just nu har min plånbok lite panik. Emilie Autumns nya skiva Fight Like a Girl släpptes den 24e juli, och jag har inte minsta lilla möjlighet att köpa den. Jag har helt enkelt inte råd, och det känns fruktansvärt när jag längtat efter den så enormt jäkla mycket. Dessutom ryktas det om att The Devil's Carnival kommer att släppas både på Dvd och Bluray trots allt, soundtracket är släppt redan och jag som hade tänkt att spara ihop i höst enbart till EAs bok... Herregud vad detta inte kommer gå ihop alls, får ju nästan lite panik! Saknar ju i princip allting dessutom, nämligen:

, The Asylum for Wayward Victorian Girls by Emilie Autumn
, Fight Like A Girl
, Opheliac - The double disc deluxe edition album
, The Opheliac Companion
, Girls Just Want To Have Fun & Bohemian Rhapsody EP
, 4 o'Clock EP
, Laced/Unlaced Double Disc
, Liar / Dead Is The New Alive EP
, A Bit o'This & That
, Enchant
, Your Sugar Sits Untouched, Poetry Book/Album
, Basil's Brew Tea
, The Devil's Carnival soundtrack
, The Devil's Carnival DvD (?)

Men på något vis löser det sig alltid! Emilie är ju alltid Emilie och all väntan kommer bara göra det än mer underbart när alla skivorna, filmen och boken väl befinner sig här hos mig. Väntan är det mer än värt. Emilie Autumn alltså, finns det någon artist som är mer magisk än henne? <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar