2012-06-01

She stirs the bogwood fire, and hums in soft, sweet undertones
















Såhär har mina senaste dagar sett ut genom kameralinsen. Födelsedagsfirande i förväg med marängtårta och presenter och finaste flätan, tågresa med ledsna ögon som byttes mot födelsedagspicknick och allra finaste vädret. Har fyllt hela nitton år (den 26e maj) och känner mig inte ett dugg äldre eller klokare, snarare bara lite mera vilsen. Men det gör ingenting när man öppnar paket som innehåller mixers och målarstaffli och en resa till Ikea där finaste sängkläderna och frukostbrickorna ville följa med mig hem. Trivs väldigt bra i lägenheten i Bollebygd, och trots att hemska Brolle (ja jag får tycka illa om honom) spelade under hela kvällen på min födelsedag så var det bästa dagen på länge. Rosévin och jordgubbar på en filt tills solen försvunnit bakom skogarna, godaste maten med bästa sällskapet och en Loreen som vann hela Eurovision åt Sverige. Hur fint! Ska uppdatera lite bättre, lovar lovar, men nu vet ni vart jag hållit hus i alla fall. Hoppas ni har det bra allihopa! Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar