2012-06-11

"Even in the heart of Heaven, angels can still feel fear"









Den som känner mig väl vet att jag är heltokig i Diablo-spelen. Älskar storyn, temat, sättet spelen är uppbyggda på, karaktärerna, Archangel Tyrael, alla monster - rätt och slätt så är de mina aboluta favoritspel någonsin. Diablo I spelade pappa igenom när jag var liten och jag satt med från början till slut och bara älskade det. Diablo II har jag spelat om och om igen i hur många år som helst och har ännu inte lyckats döda Baal, haha. Köpte till och med ett nytt eget Diablo II + expansionen när jag var i Karlshamn så att jag har mitt alldeles egna när jag väl flyttar. Och i förrgår fick jag äntligen lov att skapa mig en egen demon hunter på min brors Diablo III och himmel vad jag är kär! Om ett spel kan vara helt perfekt, så är det precis vad Diablo III är. Det är ju så snyggt, mörkt, spännande och helt sanslöst beroendeframkallande. Är helt fast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar