2012-06-20

Oh Yoshimi, they don't believe me but you won't let those robots defeat me

Igår när jag klarade uppkörningen fick jag äntligen mitt alldeles egna Diablo III i present, och som jag älskar det! Har hunnit prova två olika klasser än så länge, Demon Hunter (som jag visade er häromdagen) samt Monk, och båda är verkligen riktigt roliga att spela som. Ni måste tro jag är heltokig som tjatar så mycket om Diablo, men det gör ingenting för är man frälst över ett spel så är man! Den kvinnliga Demon Huntern är än så länge min favorit från trean, och jisses vad imponerad jag blev när jag snubblade över de här bilderna precis:


Hur jäkla snyggt är inte det här!?




Är väldigt svag för Cosplay, och det här är bara rent makalöst bra gjort! Kolla armborsten liksom! Skaparen har verkligen lyckats fånga Demon Huntern mitt i prick, och känslan i bilderna är sådär mystisk och mörkt vilket är helt perfekt. Här hittade jag bilderna, och tyvärr fins där ingen information om vem som gjort outfiten eller minsta lilla information om hur den är gjord. Men en sak är säker: någon gång ska jag göra mitt eget försök till det här! Så sjukt jäkla bra ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar