2012-07-02

Midsommar 2012!


Superdålig uppdatering här, jag vet, men äntligen kommer här lite bilder från midsommar!


Tuva var där, och var såklart finast av alla


Och lilla mig med rufsigaste håret


Mamma hade dukat somrigt och fint trots ösregnet utanför


Bästa systrarna!



Viking hjälpte till med välkomstdrinkarna och var söt som vanligt


Emma och Filip



Moa var lite blyg


Alltså godaste på hela dagen!



Sen blev det dags för frågesport som jag och Fredrik hade kokat ihop! Filip och Emma var i lag...


...och Pelle och Pappa var säkra på att de skulle kamma hem vinsten


Moa och Jeanette


Filip H och Tuva


 Mamma och Viking


Frågorna var roliga och kluriga och det var kul att se hur alla kämpade för att vinna!


Fredrik <3


Såklart vann ju Pappa och Pelle, och det skröt de gärna om resten av kvällen


Filip var lite besviken, han och Emma hade vunnit om de inte gissat fel på bonusgåtan. Attans!


Fina mami!


Snapsdags!


Resten av kvällen spelades det frågesport och dracks drinkar, och att spela Trivial Pursuit från 80-talet är inte så kul alls kan jag lova! Jäkla frågor!




Emma och jag! (jag lyckades spilla vattenmelon över hela min klänning, så jag fick byta och vara blommig istället. Så typiskt mig!)




En himla fin midsommarkväll allt som allt, trots att solen inte tittade fram förrän nio på kvällen och trots att alla frågor om Shakespeare gick till pappa när vi spelade TP. Nåja, fint var det allt! Hade ni en bra midsommar? poss

2 kommentarer:

  1. Pappa hälsar att du glömde nämna vem som även vann TP....
    Och jag vill tillägga att det var på tiden med uppdatering!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha jag är säker på att han fuskade och gav oss andra alla svåra frågor ;) jag vet, så svårt när jag inte har min egen dator bara :(

      Radera