2012-07-24

Getting lost is not a waste of time














Alla bilder hittar ni här och här.

Drömmer om djupa skogar, sjöar där vattnet ligger spegelblankt och stilla, tid, tystnad och ljudet av vinden i trädtopparna. Mitt ickeexisterande bloggande beror på att jag spenderat lite tid med familjen i Skåne samt flyttat upp alla mina tillhörigheter därifrån hit till Bollebygd, så nu har jag äntligen flyttat klart! Bara evigheter av städning och lådor som ska packas upp, sen ska allting nog bli fint och bra. Vill egentligen bara vara ute hela dagarna, bada i sjöar, springa, plocka bär, lata mig i solen, sy kläder av vackra tyger, lära mig sticka och bara njuta innan det är dags att plugga igen. Kom in på min skola så i höst börjar jag läsa grundlärarprogrammet för åk 4-6 i Göteborg. Är helt pirrig redan nu, men det ska nog gå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar