2012-06-11

Emmas student!


I fredags tog Emma studenten! Hurra!


Det firades i familjen Hedins trädgård och bortsett från min helvetesförkylning så var det en väldigt trevlig kväll!




Champagne är så fint att fota, fast jag drack ju såklart ingen. Jag fick snällt nöja mig med att vara en nykter och förkyld liten fotograf hela kvällen.



Patrik, Filip och Filip H



Söta Tuva


Filip


Av mig och min familj fick Emma en minigrill att bära med sig till stranden. Den blev mycket uppskattad!



Moa



Finaste töserna <3


Pappa och mamma


Det bjöds på smörgåstårta...



...vilket Viking och jag inte var så förtjusta över så vi lekte med kameran istället.


Filip och Patrik


Filip H lekte hippie en stund och sen förvandlades vi till sjörövare!


Tuva


Viking


Filip


Patrik


Filip H


Rebecca


Emma


Emelie


Emily


Och lilla jag, med svartaste ringarna runt ögonen såklart


Sen lurade vi ner Emma i fontänen på torget!


Fy fan vad du är bra!


På vägen tillbaka hittade hon en kompis som kanske också hade druckit lite mycket?



Folk tutade och vinkade och vi visslade och sjöng!


Och sen drog Emma iväg till Helsingborg och vi andra for hem och jag blev en gnutta sentimental och saknade min egen student. Jisses va, kan knappt fatta att det redan är ett år sedan! Fin var kvällen i alla fall trots både regnskurar, kyla och dunderförkylningen. Grattis till studenten Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar