2012-01-09

They've got the pirate, they're cutting off her curls


I torsdags hämtade jag ut ett stort fint paket på posten! Woho älskar att få post! Smart var jag också och upptäckte det praktiska handtaget först när jag redan släpat hem det genom att bära det i famnen. Så typiskt mig men aja.


Såhär såg det ut när jag slitit upp plasten, undrar så vad det kan vara?


Tji fick jag för paketet var tomt! Eller?


Hihi nejdå! Det innehöll ju inget finare än mina underbara och alldeles fantastiska Mukluk's från Timberland!



Alldeles fantastiska skor som får en att känna sig som en blandning mellan astronaut och grottmänniska på allra bästa vis. Varma och mjuka som bara tusan och nog mitt bästa köp på länge. Helt klart mina nya favoriter, kommer använda dem jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar