2012-01-26

The once and forever bloom gone with my sins





Var på min andra teorilektion på körskolan igår kväll, och när jag kom hem kunde jag givetvis inte sova. På tok för många tankar snurrade runt i skallen på mig och det gick helt enkelt inte. Därav de oerhört spännande bilderna, men jag har i alla fall fina strumpor och ni kan se min nya hårfärg hyfsat bra! Idag pluggar jag körkortsteori som en liten galning och längtar så det knakar efter att kunna åka till Bollebygd och umgås med Fredrik och pyssla i lägenheten. Hade verkligen behövt det. Men eftersom det inte går just nu pga körkortet, tröstar jag mig med att ha en trollslända i håret, och drömma om riktigt tjusiga steampunk-kläder som jag tydligen gått och blivit alldeles tokig i. Såna saker som man får göra ibland på en trist torsdag, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar