2012-01-12

Keep the sacred fire strong, walk in balance all our days


Det är med blandade känslor jag landade hemma i Skåne igen förut idag. Glad för att träffa familjen, saknig för jag vill vara med mitt hjärta, trött och sjuk för jag blir ju aldrigaldrigaldrig frisk samt aningen nervös inför morgondagen. Kommer nämligen befinna mig i Lund hela dagen på den här konferensen. Evighetslånga dagar med många (och långa) föreläsningar om simning och ledarskap, coachning, kvinnor i idrottsvärlden och mycket mer. Kommer bli både givande och intressant, det är jag säker på, men aningen krävande att sitta där från tidig morgon till sen kväll med världens förkylning i kroppen. Men har bunkrat upp med nässpray och halstabletter och alvedon, så det ska nog gå fint ändå. Wish me luck!

kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar