2012-01-31

And i am dreaming of joys i've never known



Dagarna består just nu av körlektioner tidigt om morgnarna, så mycket teoriplugg jag bara orkar samt lite yoga och träning här och där. Inte så värst jättespännande och jag känner mig mest bara trött och förjävlig, men det får helt enkelt duga för tillfället. Ritar i alla fall och det är positivt. Mitt senaste lilla projekt är den här teckningen som just nu är långt ifrån klar, men nöjd är jag allt. Idag när jag var i lund för att lämna pärmar och nycklar på badet så råkade jag förresten springa in på Panduro. Sämsta idén någonsin, för jag hittade hur mycket som helst som jag bara M Å S T E ha. Jag vet, jag är en hagalen pysseltok emellanåt, men så får det vara ibland. Finns alldeles för mycket fint man kan pyssla med här i världen och så enkelt är det.

Vad hittar ni på om dagarna finisar? poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar