2012-01-18

I wonder when pretty's gonna bleed, my monster has all the time he needs






Helgen spenderade jag som förut nämnt på 'World Aquatic Development Conference' i stadshallen i Lund. Fyra heldagar sprängfyllda med föreläsningar av personer som bla Milt Nelms, Bill Boomer, Shane Gould och Tracy Malyon-Knott; alla riktigt stora namn inom simvärlden. En del föreläsningar var riktigt riktigt givande, och en hel del både tråkiga och irrelevanta. Men det känns ändå bra att få ha tagit del av en så stor händelse inom min favoritsport någonsin, och jag måste verkligen säga att jag lärt mig en hel del nytt och ser på simning med nya ögon. En något långdragen men väldigt givande helg, med andra ord.

Imorgon ska jag förhoppningsvis till Landskrona och skriva in mig på Norrestads Trafikskola (!) Får se hur det här kommer gå, men ska verkligen göra allt för att ta körkortet så fort det bara är möjligt. Håll tummarna för mig fina, för det kommer jag behöva. (Håll utkik förresten för imorgon kanske här dyker upp en liten hemlis, fniss.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar