2011-01-31

you're the up tip toe ballerina in the chorus line



f; här 

Råkar vara på ett ytterst gott humör idag. Sprang en lång runda i skogen i förmiddags (helt underbart väder ute, blir så till mig då!) och har skrivit klart en uppsats om kvinnokläder under medeltiden. Har insett att jag blir så sjukt exalterad över just det ämnet - skrev dubbelt så långt som jag behövde och hade lätt kunnat skriva ännu mer - och det är himla bra tycker jag. Att skriva uppsatser suger, men med roliga ämnen går det som en dans. Det är då jag direkt tänker att jag på riktigt borde ta tag i det där intresset och faktiskt göra något åt det. Att sitta här och vara grymt intresserad av korrekt sömnad inom medeltidskläder och inte ha sytt en enda dräkt, det är litelite illa faktiskt.

Nu bär det av mot sängen och de sista sidorna i min bok, och imorgon blir det skola för hela slanten. (Måste förövrigt komma ihåg att köpa vitamintabletter. Blir lite smått galen när mina tagit slut, heh) natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar