2011-01-18

my reach don't go that far dear, but please oh please don't let them in


inatt är en sån natt då det bara inte går att sova. en natt när man ligger vaken med mördarmensvärk, saknad i kroppen och på tok för många tankar som bara snurrar runt. och hemskt frustrerande är vad det är, för jag är egentligen alldeles dödstrött. borde göra mig en kopp te så jag blir varm och sömnig, men vill inte väcka hela huset under tiden. får väl leta fram någon halvdålig film och helt enkelt stirra blint på den tills jag somnar. eller fundera på massa onödiga saker, som hur en lägenhet kan inredas eller vilka kakor jag vill baka eller hur jag vill att mitt hår ska se ut. idag snurrar det verkligen bara runt runt runt i skallen på mig helt utan stopp.

tänk om man ändå slapp sova själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar