2011-01-22

i don't have to see you every day, but i just want to know you're there


usch, avskyr verkligen när jag inte har något roligt att berätta. men jag har varit så tråkig de senaste dagarna, så det kan inte riktigt hjälpas. får vara duktigare en annan dag helt enkelt. typ som imorgon kanske. de senaste dagarna har jag nämligen till största delen enbart:

, saknat min pojke (typ såhäääääääääääääääär mycket!)
, och läst i min bok (svärdet och spiran av ken follett, tips tips tips!)

förutom det har jag i princip bara varit tråkig och gjort ingenting alls. ätit mammas hembakta bröd, tittat på film med min syster och haft långa knasiga samtal med bror min. eller så har jag knåpat ihop färgglada armband i mängder. men dom får ni se någon annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar