2011-01-25

magical, colorful, mr mystery


Spenderade hela förmiddagen idag på sjukhuset. Var där för att göra en massa mattester för att se om jag kanske kan få slippa vara allergisk mot jordnötter livet ut. Och vet ni vad? Testerna gick precis hur bra som helst och nu kan jag räkna mig som frisk från den där allergin. Fantastiskt eller vad! Firade min 'frihet' med ett choklad jag aldrig kunnat äta förut, och även om det känns ovant och läskigt, så känns det verkligen himla massa bra. Toppenbra namnsdag det må jag säga (för jo, namnsdagar ÄR faktiskt viktiga dom också!)

Just nu sitter jag dock framför datorn och ritar, och är så trött att jag skulle kunna somna vilket ögonblick som helst. Så snart blir det sängen och de sista kapitlen i min bok. finemang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar