2011-01-23

rise up from the depths of the shallow white river that weighs my dress down


gammal bild på kort hår och liten erica. (saknar lite att kunna bära upp en basker utan att se ut som en idiot.) 

idag far vi till väla och jag ska gå på jakt efter strumpbyxor och en klänning och kanske en klippning, vi får se. korkskruvarna i mitt hår är puts väck tack vare hur slitet det är, så det börjar bli lite panik om jag inte ska behöva klippa håret kortkortkort - vilket är ett fett nej - för att det ska må bra igen. men men, vi får se.

har förresten även lyckats förstöra min finfina studiedag imorgon. ska nämligen iväg på ett läkarbesök och göra läskiga tester som har med mina allergier att göra. så min studiedag kommer med andra ord spenderas på sjukhuset. hurra för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar