2012-09-05

When the sun rises in the west and sets in the east, When the seas go dry and mountains blow in the wind like leaves

Alltså. Nu har hon gjort det igen.









Alltså Lindsey Stirling är verkligen helt makalös! Hon är helt klart en av mina favoritartister någonsin! Älskar hennes samarbeten med Peter Hollens (G.O.T-videon och Skyrim-videon) och tycker det är sjukt häftigt att alla ljud i de låtarna är inspelade enbart med hennes fiol och hans röst. Så himla himla häftigt. Och hur taggad är man inte för albumreleasen den 18e september!? Kan knappt bärga mig, behöver hennes album nu genast hihi. Vad tycker ni om Lindsey? <3

4 kommentarer:

  1. Jag fann henne här, genom din blogg, och efter att ha sett klippen som du la upp, kan jag säga att jag älskar henne redan! Älskar ju violinmusik sen innan, men hennes är verkligen extremt vacker. Sen är hon ju så glädjespridande också! Tack för att du visade mig det här! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du också tycker om henne! Och vad roligt att jag kunde hjälpa dig att upptäcka henne ^^ <3 Hennes musik är verkligen underbar, och hon är en riktig solstråle så man blir så glad när man ser hennes videos! Vilken är din favorit av hennes låtar? :)

      Radera
    2. Jag älskar att hitta ny musik, så det här var verkligen roligt! Mina favoriter hitills är förmodligen Electric Daisy Violin och Shadows. De är så inspirerande och fulla av smittande energi! Man kan inte annat än att bli glad!

      Radera
    3. Eller hur, man blir helt galet glad av hennes energi! Älskar Shadows, den är helt fantastisk, men Skyrim är nog ändå favoriten om jag bara får välja en. Kommer aldrig kunna tröttna på den ^^

      Radera