2012-09-10

Up is where we go from here

bild härifrån,

Idag känner jag lite såhär. Är så galet trött så ni anar bara inte! Vill egentligen bara krypa ner igen i sängen och läsa ut alla Twilightböckerna på raken och knapra på allra mörkaste chokladen. Helst i sällskap av en varm spinnande katt och pojkvännen, det hade vart något det! Idag ska jag till skolan för att möta upp Therese, Richard, Ida, Anna och Gabriella från min grupp och arbeta på vårt grupparbete om vetenskapsteori och ikväll ska jag jobba på Sandaredsbadet. Det låter ungefär lika spännande som det är. Men det får gå bra ändå, har fått in mina csn-pengar (äntligen!) så kommer kanske hem med något nytt tjusigt i klädväg efter skolan. Får hålla tummarna i alla fall för det behövs kan jag lova, hihi. Vad ska ni göra idag? <3

Ps. Har ni sett Brave ännu? Ärligt talat så blev jag jättearg när det verkade som att de bara skulle visa filmen på svenska. Skotsk prinsessa med Amy Diamonds röst!? Helt fel ju! Men nu på morgonen kikade jag in på Sf.se och såg att de har börjat visa filmen även på engelska. Bäst! Måste måste se den genast. D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar