2012-09-05

Annas bröllop


För några veckor sedan gifte sig min moster Anna i Borås, och då var min familj här hos mig i Bollebygd och hälsade på! Det var så sjukt mysigt att ha hela familjen här, fattar knappt hur jag ska stå ut utan dem i så många år nu. Men men, bröllop ska det här inlägget handla om och såhär fina var mina syskon dagen till ära <3


Bröllopet hölls i Borås Stadshus och medan vi väntade passade jag på att smygfota Morfar Conny, Mamma, Pappa och Margareta. Hihi


Anna och Sony


Vigseln gick väldigt fort (borgligt bröllop) och i slutet fick de en liten skyddsängel som skulle vaka över dem. Ändå lite sött!



Alla föräldrarna till paret på en och samma bild! Margareta, Morfar Björn, Mormor Ros-Marie, Anna, Sony, Sonys mamma (?), Morfar Conny och Pia


Nygifta och glada :)





Efter bröllopet åt vi lunch på Jensens Böfhus i Borås!


Filip (snygg som alltid) beställde såklart revben. Det äter han helst till frukost lunch och middag. Jämt!


Pappa och mamma


Tuva var söt och glad som alltid!


Och Vikingsötnosen och jag lekte med kameran och pratade om Assassin's Creed hela lunchen. Supermysigt! Förresten hur fina är mina syskon egentligen!? De blir jämt så bra på bild och jag förstår verkligen inte hur de gör! Måste verkligen lära mig för jag lyckas aldrig med det. I alla fall så var det en väldigt trevlig dag och bröllop går man ju inte på varje dag. Längtar redan till nästa gång min familj hälsar på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar