2012-05-18

I've been way down underneath this skin, Waiting to hear my name again



Idag har jag gått runt med sot i hela ansiktet och rufsigt hår, för jag och två av mina småsyskon har spelat in en film! Ja, ingen särskilt seriös då såklart. Vi hade liksom bara lite tråkigt. Så vi utstod regn och rusk och hagel för att spela in tillräckligt många scener - och så fungerar såklart inte redigeringsprogrammet. Så himla typiskt, men vi hade åtminstone roligt och ett nytt redigeringsprogram är ju inte helt omöjligt att hitta. Och att leka elak rövarhövding är ju inte något man gör varje dag, fniss.


Imorgon kommer jag spendera hela dagen på Hovdala Slott utanför Hässleholm, för det är nämligen så att Rikstornerings Sm i tornerspel utspelas där under helgen. Är så himla pepp för även om jag måste traska runt där ensam hela dagen, så hör detta ju till mitt allra största intresse och då klapprar hjärtat såklart lyckligt ändå. Programmet för helgen ser ut såhär:




Och ser det inte lovande ut så säg! Det jag ser fram emot mest är ju såklart själva tornerspelet, men bågskyttetävlingen och själva marknaden ska bli jättespännande också. Det allra bästa med sådana marknader är ju alla dofter och alla människor som är så fantastiskt klädda. Och att gå runt och titta på alla vackra saker och tyger och all mat är ett måste. Känner på mig att det här kommer bli fint. Ses vi där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar