2012-05-17

Dark hair for catching the wind







Den här kvinnan är verkligen helt fantastisk. Virginia Hankins är hennes namn och jag är allt lite kär. Rött lockigt hår, kvinnlig riddare och bågskytt - hallå, magiskt ju! Precis så som jag vill vara. Under fliken training på hennes hemsida står där att hon är utbildad i bland annat:

Medieval Weaponry & Stage Combat - quarterstaff, swords, cutlass, lance, hits, punches, shield, spear, javelin, crossbow, cannon, knives, crossbow 
Stunt horse training & horsemanship - dressage, jousting, driving, sidesaddle, polo, english western, trail, hunters
Archery - recurve, compound, traditional barebow, mounted Archery

Liksom, hej, vill du byta liv med mig? Hon verkar ju hur grym som helst! Det bästa är att hon liknar Merida från Brave på pricken, och hur spänd är ju inte jag på den filmen? En vacker dag ska jag minsann bli lika häftig! Ni hittar mer information om henne på hennes hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar