2012-05-11

A girl’s best friend is a small handgun

Idag snubblade jag över en väldigt fin sak när jag loggade in på min facebook. Typiskt va? Att Facebook ska vara bra för en gångs skull? Så var det i alla fall den här gången, för genom TheOneRing (ja jag följer dem på facebook, nördigt jag vet) upptäckte jag idag den här tösen:


Ja, ni som känner mig vet ju redan hur det kommer sig att jag föll så hårt för den här tjejen. Fiol, Nya Zeeland och Lord of the Rings - som gjort för att jag ska smälta ju! Lindsey Stirling är hennes namn och det tog inte många minuter innan hon letade sig in bland mina favoriter. Hon har bland annat deltagit i femte säsongen av America's Got Talent, skrivit och komponerat musiken till flertalet egna låtar och spelat fiol sedan hon var fem år gammal. Här hittar ni hennes hemsida, och bara för att visa att det inte enbart var pga Lotr som jag föll så tycker jag även att ni ska kika på de här:





Är hon inte helt fantastisk så säg! Vill också lära mig att dansa runt och samtidigt spela fiol som en älva. Tur att det åtminstone är tillåtet att drömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar