2012-03-02

These hands are made for picking dandelions


Hmm, vad kan det här vara för något?


Jo men såklart! Det är min omålade warhammer-figur! Och här är hon med Fredriks helläskiga typer som egentligen redan är målade och tjusiga nu. Min är ju mest bara svart och tråkig (det här är ju ett tidsinställt inlägg) men efter helgen har min fina dark elf förhoppningsvis blivit både fin och färggrann!


Blåsilvrig havsinspirerad rustning och lila klädesplagg är det tänkt att hon ska få. Det här är så himla roligt och spännande, och ni kan få tycka att jag är hur nördig som helst, men det här är toppen! Håll nu tummarna lite bara för att hon blir tjusig och inte helt misslyckad, kommer skämmas i så fall när jag har en pojkvän som är duktigast i världen på sånt här. Tur han även är bästa läraren, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar