2012-02-03

Keep all the roses, i'm not dead


Häromdagen byggde min bror lego, och jag blev aningen exalterad. Hur coolt som helst ju!


Då kom vi på en helt briljant idé mitt i alltihop: En legofight måste vi ju ha!


Eftersom min bror stod för byggandet så fick han göra första valet. Ninjan valde han såklart, wii-ha!


Och jag fick nöja mig med benranglet, himla passande tyckte han. Tveksamt tycker jag.


En inte helt fair fight måste jag medge, då ninjor tydligen helt lagligt får ha bevingade medhjälpare med i spelet.


Jag fick helt enkelt förlita mig blint på mina tillhörande förmågor som +5 i ninjakaststjärneskills.

Image and video hosting by TinyPic

Och ja ni ser ju själva, glöm allt vad ninjakaststjärnor heter. Satsa genast allt du har på en drakäggskoloni istället! Exempelvis som den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar