2012-02-20

For i've found myself attached to this railroad track, but i'll come back to you someday

Snubblade över det här klippet hos Linn häromdagen, och oj säger jag bara. Hur inspirerad blir man bara inte? Hennes styrka är ju verkligen helt fantastisk och jag blir så enormt jäkla motiverad till att komma igång ordentligt själv. Förr tränade jag ju som en galning, simmade sju gånger i veckan och kunde springa hur långt som helst utan minsta problem. Känner mig både klen och dålig när jag tänker på hur vältränad jag varit, och hur jag är idag. Konditionen är usel och jag orkar knappt göra ordentliga armhävningar längre och jag skäms faktiskt, för jag älskar egentligen att träna.




Men vet ni? Det här ska det bli ändring på! Ska skärpa till mig ordentligt och göra yoga varje dag, springa ett par gånger i veckan, gå många långa promenader och se till att äta rätt. För visst vill vi vara starka och sunda och må bra på riktigt? Jag vill i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar