2012-02-15

Just sing little darling, sing with me

Jag har verkligen jättesvårt för att bestämma mig för en stil eller en frisyr. Tycker det är bland det svåraste som finns att bara välja en, när det finns så himla mycket som är fint på olika vis. Mitt hår är sedan i somras på utväxt och jag gör allting för att det ska bli så långt och fint som möjligt, och ändå så smyger sig viljan att ha en riktigt busig och kort pojkfrisyr in emellanåt. Fastän jag vet att jag kommer ångra mig direkt om jag låter det ske. För tillfället är jag däremot helt såld på att ha midjelångt mörkbrunt hår, precis som Arwen i Lotr.


För hur fint är det egentligen inte? Och om finaste spetsiga alvöronen följde med på köpet skulle jag aldrig någonsin tveka om saken. Långt hår it is, om jag så ska behöva vänta i flera långa år. Punkt slut. (Bilder härifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar