2011-03-25

ignite the nitro of a burning heart and you've only got yourself to blame


vårens tema kallas överleva 

saknar redan ickeluggen mer än vad jag tycker om luggen, men tröstar mig med att det kommer bli kalasbra när den vuxit ut lite och jag vips har en snedlugg. fancy fancy. tills vidare kan jag fortsätta leka hippie/dagisfröken/madicken och låtsas att det är hur roligt som helst. har ett gäng bilder som ska upp här för övrigt, har varit både på museum och lite annat som jag vill visa. men det hinns inte med riktigt än för:

imorgon åker jag till min fina pojke! shit vad fyra veckor är lång tid. hatar det. men har hela natten på mig att packa och längta, och det är finare än finast. kikar förhoppningsvis in imorgon och lägger upp ett gäng bilder, annars är jag tillbaka på söndag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar