2012-04-24

But that was love and it's an ache I still remember



I helgen var jag väldigt dålig på att uppdatera, och det för att jag minsann for till Bollebygd!




Självklart bygger de om järnvägsspåren utanfår Båstad, så det blev ingen smidig tågresa utan en seg och trist bussresa. Men det överlevde jag fint! (Tjusig mobil jag har va? Min riktiga är trasig.)




Sov en liten stund, räknade bilar, funderade lite, läste körkortsteori och längtade.




Hade med mig färdkost också, i form av pastasallad och GELEHALLONPLOPP! Förstår ni hur genialt?




<3




Sen läste jag mest i The Hobbit resten av vägen, och det gillades skarpt. Sen slutade jag helt enkelt fotografera (dåligt jag vet), men helgen bestod i alla fall av fina saker som vin, god mat, kyssar, biopopcorn, The Hunger Games, Ikea, nya saker till lägenheten, kamomillte, Young Guns-maraton och gos. En himla fin helg helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar