2011-10-08

If i have to switch the lights off, i wanna switch them off with you



f; weheartit

Jag är så trött på tiden. Att allt det viktiga kommer före det som värmer hjärtat, och när hjärtat äntligen är redo så har tiden rusat förbi utan att vänta. Jag är så trött på väntan. Att trasslet aldrig blir fint för det växer kanske en halv centimeter i månaden och jag blir så himla ledsen. Att det finns så mycket jag vill göra, men när och hur och vart har allt modet tagit vägen? Jag bara gör och gör och gör och ändå blir ingenting gjort. It breaks my heart, mina fina, and I don't know what to do about it.

"early thursday mornings
wipe away the flies
the crossfire fight for action
in between your thighs
and every touch is sacred
when they leave the room
if i have to switch the lights off
i wanna switch them off with you" - iamx, this will make you love again


(ikväll har jag lyssnat tjugosex gånger. imorgon blir det minst lika många till. finare finns ju inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar