2011-07-28

Du går med blicken vänd, kan du ha sett mig än?

Hej alla fina! Förlåt så hemskt mycket för mitt plötsliga försvinnande. Har sexton dagar spenderade med min pojkvän, långa tågresor och ett nytt jobb att tacka det för. Jobbar nu i tre veckor som simskolelärare på Källbybadet i Lund. Kan ju lugnt säga att det är något av det jobbigaste jag någonsin varit med om, men det går galant och är ändå väldigt roligt. Känns dock så väldigt jobbigt att skriva om helt vardagliga saker när tidningarna fylls med rubriker om terrordåd och svältkris, och samtidigt jobba hela dagarna och komma hem halvt död av utmattning - men jag lovar att skärpa till mig mitt allra bästa. Kan lova er en ny design så småning om och förhoppningsvis lite nya bilder, det var ju ett tag sedan sist.

Glöm inte hur fina ni är varendaste en av er!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar