2011-06-01

Jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag, men aldrig, aldrig kommer allt tillbaks


igår mina små kattungar, då lekte jag minsann askungen och smet iväg på bal hela kvällen! arrangemanget var verkligen inte på topp, men fy vad roligt jag hade och himmel så fina alla var. kan fortfarande inte riktigt smälta det alls. kändes som att man gick omkring i ett hav av prinsar och prinsessor och jag ville mest dö av den höga tjusighetsfaktorn.


hemskt tråkigt att det finns så väldigt få bilder på oss allihop, men såhär sprang jag i alla fall klädd. gammelrosa klänning, svarta pumps, samt svart kuvertväska och svart kavaj. finaste frisyren i världen hade jag också som emma fick till så himla bra. har inte känt mig så fin på evigheter, och bal har jag gärna miljoner gånger till! (fast då tänker jag icke ha högklackat. fy farao för skavsår säger jag bara) puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar