2011-05-22

hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter


vaknade upp hemma hos kajsa idag och har sen rest brantevik - simrishamn - lund - helsingborg - teckomatorp - kågeröd för att komma hem. jisses vilken runda, men det var det värt. kom hem till en sushipepp familj som hade köpt ny tandkräm (överlycklig, man tänker inte på hur fint och bra tandkräm är förrän man är utan) och har precis skapat mig ett grooveshark-account medan jag väntar in tid på mitt spotify. himmel vad jag vill ha spotify premium, mår inte redigt som jag ska utan alla mina spellistor och hajen må vara ett substitut, men inget bra sådant alls.

har förresten två små tips till er:
, smaka inte på akvarievatten, inte ens när ni leker snurra flaskan - det är inte gott!
, det är väldigt klurigt att dricka hallonkräm direkt ur paketet på en skraltig buss, lovar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar