2011-04-06

stop being dandy, showing me you're handsome


ser ut som om jag dött av sömnbrist på varenda bild jag tar nuförtiden, så ni får en där jag ser ut som ett miserabelt dagisbarn som inte sett solen på år och dar. men tjena!

höll ett hyllningstal igår tillägnat min finaste viktor som dog i en bilolycka i höstas, saknar honom så jag knappt vet vart jag ska ta vägen emellanåt. kan lägga upp talet här imorgon så ni får se också (fick höra att det var det finaste på länge, det rörde mig till tårar). har jobbat extra hur mycket som helst på sistone, har med imorgon tre riktiga skoldagar kvar och sen är det barcelona. helvete vad tiden rinner iväg och jag känner att ork och fantasin och pengarna flyter iväg med den. har fem dagar på mig att besluta vad jag ska göra med min framtid, om det blir tågluffa, plugga till lärare, jobba, fotokurs - whatever, jag har verkligen ingen aning. och imorgon är det generalrep och på torsdag är det dags för teaterföreställning hela dagen. åh vad jag inte är pepp på att vara prins 8-16 två dagar i rad. skjut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar