2011-04-07

i feel fine enough, i guess, considering everything's a mess

f; okänd

när ingen ser på: 

, sätter jag genast upp håret i en knut och borstar undan luggen, oavsett hur fult det känns

, strosar jag oftast omkring i bara jeans och bh, och helst av allt går jag barfota

, skruvar jag upp högsta värmen och kryper ihop till en liten boll i duschen när jag är riktigt ledsen

, drömmer jag om ett riktigt villavillekulla-hus som jag kan kalla mitt eget

, samlar jag på långa kluriga namn som jag gömmer i hemliga kuvert

, letar jag massvis med bilder på flickor som ser ut ungefär som franky i skins och dör av avundsjuka

, klipper jag ner mina naglar ungefär varannan dag, annars bara fastnar jag överallt

, gråter jag ibland hysteriskt över framtiden och vet varken ut eller in

, önskar jag att jag var en orientalisk version av mig själv, med bruna ögon, olivfärgad hy och kolsvart hår

, tittar jag på Into the Wild och känner i hela kroppen hur jag bara vill ge mig av ut i världen nu direkt

, är jag faktiskt stolt över att vara en duktig simtränare, även om jag har svårt för att erkänna det

, sjunger jag jättehögt och falskt och dansar till alla låtar fastän jag inte kan alls

, låter jag bli att byta sängkläder på evigheter för jag inbillar mig att jag saknar honom mer om vi inte delat samma täcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar