2011-08-08

I wanna hide a while, behind your smile, and everywhere i'd look, your eyes i'd find





tshirt h&m, shorts gamla som gatan, armband lindex 

Lite söndagsflum framför kameran kan aldrig skada. Känner mig dock så ruskigt frustrerad över att min kamera inte alls vill som jag vill längre. En klant tappade min kamera i golvet på en fest för ett par månader sedan, och sen dess har den verkligen inte varit riktigt frisk längre. Och det känns förjävligt för jag har inte råd till en ny kamera, men samtidigt känns det hur bra som helst för nu måste jag verkligen ta tag i sparandet och se till att skaffa den där kameran jag faktiskt vill ha. Det blir alltså bättre, det blir alltid alltid bättre.

Mitt hår har förövrigt blivit ett sådär riktigt sommarblekt och nästan bomullsvitt rufs på senaste tiden. Känns himla bra då jag inte ens kämpat med att bli varken brun eller få håret blekt i sommar, det har bara kommit av sig själv tack vare jobbet. Så himla bra om jag får säga det själv. (Sista veckan nu hörni, sen flyger jag fri ett litet tag igen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar